Stel je voor: er opent een gloednieuwe buurtwinkel. Wat gebeurt er als je op de eerste dag binnenloopt en de schappen leeg zijn? Geen producten, geen klanten, alleen een eigenaar die zenuwachtig achter de kassa staat. Je kijkt even rond en denkt: hmm… ik ga maar weer, hier is niets te halen.
Maar stel dat je binnenkomt en de winkel is gevuld met heerlijke producten, gezellige mensen en een paar buurtgenoten die al enthousiast iets aan het uitzoeken zijn. Grote kans dat je blijft hangen, iets koopt en later terugkomt!
Zo werkt het ook met ons ditisdeest.nl. We willen dat bezoekers direct interessante verhalen, activiteiten en bekende gezichten tegenkomen. Daarom nemen we nu de tijd om de schappen goed te vullen:
- Meer berichten en verhalen – Zodat er bij binnenkomst genoeg te ontdekken valt.
- Een stevige basis van actieve gebruikers – Want een bruisende plek trekt vanzelf meer mensen aan.
Op dit moment moeten nieuwe mensen zich nog even éénmalig aanmelden (daarna ben je automatisch ingelogd , net zoals bijv. ook bij Facebook) . Maar vanaf mei staan de deuren wagenwijd open voor iedereen.
Tot die tijd bouwen we aan een platform waar iedereen in Deest straks graag (en vaak!) terugkomt!